Počet záznamov: 1  

Vplyv marketingu na spotrebiteľské správanie v oblasti zdravia a zdravej výživy

  1. Názov Vplyv marketingu na spotrebiteľské správanie v oblasti zdravia a zdravej výživy : diplomová práca
    Autorské údajeGabriela Masárová, školiteľ: Marián Čvirik
    Autor Masárová Gabriela
    Ďalší autori Čvirik Marián (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 82 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra917047

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha130.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.