Počet záznamov: 1
The Propensity of SMEs Regarding the Usage of Technology Enabled Marketing Channels: Evidence from the Czech, Slovak and Hungarian SMEs
Názov The Propensity of SMEs Regarding the Usage of Technology Enabled Marketing Channels: Evidence from the Czech, Slovak and Hungarian SMEs Preklad názvu Intenzita malých a stredných podnikov v súvislosti s využívaním technologických marketingových kanálov: dôkazy od českých, slovenských a maďarských MSP Autorské údaje Vladimír Vavrečka, Anna Zaušková, Andrej Přívara, Mehmet Civelek, Krzystof Gajdka Autor Vavrečka Vladimír Spoluautori Zaušková Anna Přívara Andrej EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF Civelek Mehmet Gajdka Krzystof Zdrojový dokument Transformations in Business & Economics. Vol. 20, no. 2 (2021), pp. 223-240 online. - Vilnius : Kaunas Faculty. ISSN 1648-4460 Poznámky Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Litva Heslá nástroje marketingové * podnik malý * podnik stredný * Maďarsko * Slovensko * Česko * Vyšehradská štvorka Anotácia Náklonnosť využívania technologických marketingových kanálov zo strany malých a stredných podnikov, ktorá ich núti udržiavať svoje účely z dôvodu ovplyvňovania ich výkonnosti a výnosov. Skúmanie či sa tendencie MSP z rôznych krajín k aplikácii technologických marketingových nástrojov líšia, pokiaľ ide o ich veľkosť a vek. Online dotazník zameraný na náhodne vybraných respondentov, ktorými boli vlastníci-manažéri 1156 MSP z Českej republiky, Slovenska a Maďarska. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00224-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 459 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1