Počet záznamov: 1  

Vplyv jednotlivých nástrojov marketingovej komunikácie na správanie spotrebiteľov

  1. Názov Vplyv jednotlivých nástrojov marketingovej komunikácie na správanie spotrebiteľov : bakalárska práca
    Autorské údajeRoman Klobučník, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Klobučník Roman
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 52 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra916885

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.