Počet záznamov: 1
Vplyv jednotlivých nástrojov marketingovej komunikácie na správanie spotrebiteľov
Názov Vplyv jednotlivých nástrojov marketingovej komunikácie na správanie spotrebiteľov : bakalárska práca Autorské údaje Roman Klobučník, školiteľ: Marína Korčoková Autor Klobučník Roman Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2021. - 52 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 916885
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.4 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1