Počet záznamov: 1  

Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi ako integrálna súčasť systémov manažérstva kvality

  1. Názov Manažérstvo vzťahov so zákazníkmi ako integrálna súčasť systémov manažérstva kvality
    Autorské údajeLucia Bartková
    Autor Bartková Lucia
    Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta
    Vydavateľské údajeBanská Bystrica : Belianum , 2021. - 147 s.
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-557-1878-1
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá vzťahy so zákazníkmi * riadenie * riadenie kvality * riadenie podnikové * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * štandardy medzinárodné * ISO
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra915149

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    915149SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.