Počet záznamov: 1  

Blended Learning im Fremdsprachenunterricht und seine theoretischen Modelle

  1. Názov Blended Learning im Fremdsprachenunterricht und seine theoretischen Modelle
    Preklad názvuBlended Learning vo výučbe cudzích jazykov a jeho teoretické modely
    Autorské údajeMagdaléna Paté
    Autor Paté Magdaléna EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ
    Zdrojový dokument Fórum cudzích jazykov, politológie a medzinárodných vzťahov : medzinárodný elektronický časopis zameraný na cudzie jazyky, politológiu a medzinárodné vzťahy = International Electronic Journal Focused on Foreign Languages, Politology and International Relations. Vol. 12, no. 2 (2020), pp. 34-43 online. - Sládkovičovo : Vysoká škola Danubius, 2020. ISSN 2454-0145
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE21 00544-003, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF628.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.