Počet záznamov: 1
Udržateľný marketing módnych produktov – vybrané problémy
Názov Udržateľný marketing módnych produktov – vybrané problémy Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. S. 65-75 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Oreský Milan ; Hanuláková Eva ; Drábik Peter. ISBN 978-80-225-4892-2 Poznámky VEGA 1/0587/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá priemysel odevný * priemysel textilný * marketing * marketing udržateľný * hospodárstvo obehové * prostredie životné * spotreba Anotácia Vybrané problémy udržateľného marketingu módnych produktov. Textilný priemysel a jeho záťaž na životné prostredie. Implementácia udržateľného marketingu v oblasti módnych produktov. Povedomie spotrebiteľov o udržateľnej móde - prieskum medzi spotrebiteľmi. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00907-007, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 157.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1