Počet záznamov: 1
Hybridný model nakupovania prežije pandémiu
Názov Hybridný model nakupovania prežije pandémiu Autorské údaje Tomáš Szmrecsányi Autor Szmrecsányi Tomáš Zdrojový dokument TaPmag : tovar & predaj. Č. 63 (1-2) (2022), s. 42-43. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá logistika * nákup elektronický * objednávky * technológie informačné * technológie inteligentné * technológie komunikačné Anotácia Logistika pre e-commerce sa od ostatných segmentov líši najmä šírkou sortimentu a rýchlosťou doručenia. Zameranie logistiky vo svete e-shopov na koncového zákazníka nesie so sebou viacero odlišností od iných oblastí, ktoré pracujú v režime B2B. Špecifikom je napr. veľkosť jednotlivých objednávok alebo požiadavky na ekologické materiály. Odborníci zdôrazňujú nevyhnutnosť inteligentnej logistiky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 63
článok
Počet záznamov: 1