Počet záznamov: 1
Pull-to-center Is Not just for Newsvendors
Názov Pull-to-center Is Not just for Newsvendors Preklad názvu Pull-to-center nie je len pre predajcov noviniek Autorské údaje Zuzana Brokešová, Cary Deck, Jana Péliová Autor Brokešová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Spoluautori Deck Cary Péliová Jana EUBFNHKFI - Katedra financií FNH Zdrojový dokument Plos One. Vol. 17, no. 2 (2022), pp. 1-16 online. - San Francisco : Public Library of Science. ISSN 1932-6203 DOI 10.1371/journal.pone.0264183 Výstup z projektu APVV APVV-15-0322 Konkurencieschopnosť, ekonomický rast a prežitie firiem
Poznámky APVV-15-0322. - VEGA 1/0827/18. - VEGA 1/0466/19. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Heslá obchod * predajcovia * experimenty Anotácia Vysvetlenie efektu Pull-To-Center. Pull-To-Center ako suboptimálne správanie v experimentoch s pradajcami noviniek. Porovnanie správania v hre s predajcom noviniek so správaním v matematicky izomorfnej hre na zdražovanie. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00045-002, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1