Počet záznamov: 1  

Analysis of the Czech Advertising Market and Its Main Players

  1. Názov Analysis of the Czech Advertising Market and Its Main Players
    Preklad názvuAnalýza českého reklamného trhu a jeho hlavných hráčov
    Autorské údajeMichal Konečný, Róbert Világi, Yaroslava Kostiuk, František Pollák
    Autor Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Világi Róbert EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Kostiuk Yaroslava
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokumentSHS Web of Conferences, 135 - Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021). Pp. [1-6] online. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2022 ; International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021). ISSN 2261-2424
    DOI 10.1051/shsconf/202213501006
    PoznámkyVEGA 1/0140/21
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Heslá reklama * prostriedky reklamné * trh reklamný * komunikácia marketingová * marketing elektronický * internet * investície * investovanie * stratégia marketingová * Česko
    AnotáciaInvestície do komunikácie so zákazníkmi ako aktuálna téma v čase globálnej krízy a zrýchlenej digitalizácie podnikov, so zameraním na vývoj investícií do internetovej reklamy v období rokov 2012 – 2020. Komparatívna analýza objemu finančných prostriedkov investovaných do internetovej reklamy v Českej republike, s rozdielmi od iných druhov reklamy (napr. televízna a rozhlasová reklama). Vplyv rastu investícií do internetovej reklamy na objem investícií do tlačenej reklamy a reklamy OOH (Out of Home). Pokles niektorých typov médií z hľadiska trhového podielu a následný prípadný negatívny vývoj súvisiacich investícií do reklamy. Výsledky výskumu umožňujúce výskumníkom aj firmám v procese ich rozhodovania o investovaní do vybraných druhov reklamy.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00057-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF434.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.