Počet záznamov: 1
Hudba ako marketingový nástroj na zvýšenie návštevnosti a tržieb
Názov Hudba ako marketingový nástroj na zvýšenie návštevnosti a tržieb Autorské údaje Juraj Litomerický Autor Litomerický Juraj Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 1 (2022), s. 20-28. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá hudba * zákazníci * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * komunikácia marketingová * prieskum Anotácia Autor na základe dlhoročných vlastných skúseností a prostredníctvom dotazníkového prieskumu navrhuje princípy výberu vhodnej hudby, ako marketingového nástroja zameraného na zvýšenie návštevnosti a tržieb v prevádzkach maloobchodu a služieb, s prihliadnutím na charakter prevádzky, segmenty klientov, alokáciu operácií a ďalšie skutočnosti. Autor upozorňuje na často sa vyskytujúce chyby a zároveň odporúča riešenia ako pri výbere vhodnej hudby postupovať, aby táto klientom spríjemnila pobyt v prevádzkach a stala sa tak predpokladom zvýšenia ich návštevnosti a tržieb. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
článok
Počet záznamov: 1