Počet záznamov: 1  

CRM ako nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti podniku v cestovnom ruchu

  1. Názov CRM ako nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti podniku v cestovnom ruchu : diplomová práca
    Autorské údajeAdrián Čakanišin, školiteľ: Monika Naďová Krošláková
    Autor Čakanišin Adrián
    Ďalší autori Naďová Krošláková Monika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 69 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra921064

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce649.5 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.