Počet záznamov: 1  

Vybrané formy digitálneho marketingu a ich vplyv na spotrebiteľov

  1. Názov Vybrané formy digitálneho marketingu a ich vplyv na spotrebiteľov : bakalárska práca
    Autorské údajeLaura Kostková, školiteľ: Dominika Vernerová
    Autor Kostková Laura
    Ďalší autori Vernerová Dominika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 70 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920619

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.