Počet záznamov: 1  

Úloha SEO v digitálnom marketingu firmy

  1. Názov Úloha SEO v digitálnom marketingu firmy : bakalárska práca
    Autorské údajeMichaela Osaďanová, školiteľ: Michal Jankovič
    Autor Osaďanová Michaela
    Ďalší autori Jankovič Michal (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2022. - 54 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra920638

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1.4 MBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.