Počet záznamov: 1
Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research
Názov Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research Preklad názvu Stratégia etického prístupu v neuromarketingu z hľadiska marketingového výskumu Autorské údaje Róbert Hula Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 51, č. 2 (2022), s. 105-128. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 0323-262X DOI 10.53465/ER.2644-7185.2022.2.105-128 Poznámky I-22-107-00 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * neuroveda * výskum marketingový * etika * prieskum trhu * Slovensko Anotácia Neuromarketing a jeho miesto v marketingovom výskume. Tradičné metódy marketingového výskumu v porovnaní s neuromarketingovými metódami. Etický prístup v neuromarketingu. Neuromarketingový výskum v podmienkach Slovenskej republiky. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00227-003, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 378.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1