Počet záznamov: 1
Úloha manažérskych organizácií v cieľových miestach pri zabezpečení spokojnosti návštevníkov
Názov Úloha manažérskych organizácií v cieľových miestach pri zabezpečení spokojnosti návštevníkov Súbežný názov The Role of Destination Management Organizations in Achieving Visitor Satisfaction Autorské údaje Lenka Dzúriková, Vanda Maráková Autor Dzúriková Lenka Spoluautori Maráková Vanda Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 55, č. 1 (2022), s. 17-27. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2022. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá ukazovatele * ruch cestovný * spokojnosť zákazníkov * manažment * organizácie Anotácia Literárny prehľad o úlohe organizácií destinačného manažmentu pri dosahovaní spokojnosti návštevníkov. Určenie ukazovateľov spokojnosti návštevníkov, ktoré je možné aplikovať v podmienkach slovenských destinácií. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
článok
Počet záznamov: 1