Počet záznamov: 1  

Perceived Influence of Product Design Awards on Company Performance

  1. Názov Perceived Influence of Product Design Awards on Company Performance
    Preklad názvuVnímaný vplyv ocenení za produktový dizajn na výkonnosť spoločnosti
    Autorské údajeRenáta Ševčíková, Ľubica Knošková
    Autor Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Knošková Ľubica EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentCurrent Trends in Quality Science – Consumer Behavior, Logistic, Product Management. Pp. 387-394 online. - Radom : Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji, 2021 / Ankiel Magdalena ; Banach Katarzyna. ISBN 978-83-7789-669-3
    PoznámkyVEGA 1/0543/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Heslá dizajn produktový * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * oceňovanie * reputácia podniku
    AnotáciaCieľom príspevku je preskúmať vnímanie vplyvu ocenení v kategórii produktový dizajn dizajnérmi a výrobcami ocenených produktov. Kvalitatívnym prieskumom sa zistilo, že spolupráca medzi výrobcom a profesionálnym dizajnérom je obojstranne výhodná.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00412-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené810.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.