Počet záznamov: 1
Perceived Influence of Product Design Awards on Company Performance
Názov Perceived Influence of Product Design Awards on Company Performance Preklad názvu Vnímaný vplyv ocenení za produktový dizajn na výkonnosť spoločnosti Autorské údaje Renáta Ševčíková, Ľubica Knošková Autor Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Knošková Ľubica EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Current Trends in Quality Science – Consumer Behavior, Logistic, Product Management. Pp. 387-394 online. - Radom : Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji, 2021 / Ankiel Magdalena ; Banach Katarzyna. ISBN 978-83-7789-669-3 Poznámky VEGA 1/0543/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Heslá dizajn produktový * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * oceňovanie * reputácia podniku Anotácia Cieľom príspevku je preskúmať vnímanie vplyvu ocenení v kategórii produktový dizajn dizajnérmi a výrobcami ocenených produktov. Kvalitatívnym prieskumom sa zistilo, že spolupráca medzi výrobcom a profesionálnym dizajnérom je obojstranne výhodná. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00412-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 810.2 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1