Počet záznamov: 1
Netradičné formy marketingu a ich vplyv na efektivitu reklamnej propagácie podniku
Názov Netradičné formy marketingu a ich vplyv na efektivitu reklamnej propagácie podniku Súbežný názov Non-Traditional Forms of Marketing and Their Influence on the Efficiency of the Company´s Advertising Promotion Autorské údaje Viliam Murin Autor Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 43-50. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Bruothová Michaela ; Mixtaj Ladislav ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4988-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * influencer marketing * propagácia * reklama Anotácia Pre dosiahnutie efektívneho marketingu musí marketér najprv poznať súčasný stav v podniku. Následne navrhne najvhodnejšiu marketingovú stratégiu, ktorej predchádza analýza relevantných dát zozbieraných podnikom v minulosti. Klasické formy marketingu v súčasnosti dopĺňajú digitálne formy marketingu a taktiež aj netradičné formy marketingu, ktoré môžu byť realizované v online a offline prostredí. Cieľom predkladaného príspevku je upriamiť pozornosť práve na nekonvenčné formy marketingu a priblížiť ich význam pre efektivitu reklamnej propagácie podniku. Prioritne sa budeme venovať všeobecnému chápaniu netradičného marketingu, ktoré si v tomto príspevku aj dôkladnejšie popíšeme. Osobitná pozornosť bude venovaná guerilla marketingu, podcastingu, influencer marketingu, ambush marketingu, mosquito marketingu, SMS marketingu a aroma marketingu. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00662-013, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 390.8 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1