Počet záznamov: 1  

Vplyv trvalo udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie

  1. Názov Vplyv trvalo udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie
    Súbežný názovImpact of Sustainable Labels on Consumer Behavior
    Autorské údajeMarína Korčoková
    Autor Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 4 (2022), s. 259-276. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081
    PoznámkyVEGA 1/0505/22
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá hospodárstvo obehové * marketing environmentálny * správanie spotrebiteľa * štýl životný * značky * udržateľnosť * prieskum
    AnotáciaV príspevku sa venujeme problematike spotrebiteľského správania a faktorom, ktoré ho ovplyvňujú. Zameriame sa na správanie spotrebiteľov pri nákupe produktov ekologických značiek a značiek produktov vyrobených z trvalo udržateľných materiálov. Vysvetľujeme chápanie pojmov ako udržateľný marketing, obehové hospodárstvo, ekologické značky a udržateľné značky. Príspevok obsahuje výsledky prieskumov, ktorých cieľom bolo zistiť preferencie zákazníkov pri nákupnom rozhodovaní pre značky udržateľných produktov. V závere navrhujeme odporúčania na možné spôsoby vzdelávania a informovania spotrebiteľov o zdravom životnom prostredí, ekologických produktoch a ich značkách.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00738-004, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF359.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.