Počet záznamov: 1
Vplyv trvalo udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie
Názov Vplyv trvalo udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie Súbežný názov Impact of Sustainable Labels on Consumer Behavior Autorské údaje Marína Korčoková Autor Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 4 (2022), s. 259-276. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081 Poznámky VEGA 1/0505/22 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá hospodárstvo obehové * marketing environmentálny * správanie spotrebiteľa * štýl životný * značky * udržateľnosť * prieskum Anotácia V príspevku sa venujeme problematike spotrebiteľského správania a faktorom, ktoré ho ovplyvňujú. Zameriame sa na správanie spotrebiteľov pri nákupe produktov ekologických značiek a značiek produktov vyrobených z trvalo udržateľných materiálov. Vysvetľujeme chápanie pojmov ako udržateľný marketing, obehové hospodárstvo, ekologické značky a udržateľné značky. Príspevok obsahuje výsledky prieskumov, ktorých cieľom bolo zistiť preferencie zákazníkov pri nákupnom rozhodovaní pre značky udržateľných produktov. V závere navrhujeme odporúčania na možné spôsoby vzdelávania a informovania spotrebiteľov o zdravom životnom prostredí, ekologických produktoch a ich značkách. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00738-004, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 359.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1