Počet záznamov: 1
Vnímanie udržateľných značiek spotrebiteľom
Názov Vnímanie udržateľných značiek spotrebiteľom Súbežný názov Perceptions of Sustainable Suppliers Autorské údaje Marína Korčoková Autor Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Významné aspekty udržateľného rozvoja : zborník vedeckých statí. S. 55-65. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Krzywonos Małgorzata ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-225-5002-4 Poznámky KEGA 029EU-4/2022 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * značky environmentálne * správanie spotrebiteľa * štýl životný * zdravie * udržateľnosť Anotácia Spotrebiteľské vnímanie dôležitosti materiálov, z ktorých sú vyrobené produkty, dôležitosti životného prostredia a problematiky ekologických značiek, značiek produktov vyrobených z udržateľných materiálov, alebo značiek takzvaných „zdravých produktov.“ Respondenti majú veľmi vysoký záujem o danú tému. Túto oblasť treba podporovať a ľudia by sa v tom mali neustále vzdelávať. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00058-007, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 223.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1