Počet záznamov: 1
Short-Term and Seasonal Time Series Models for Online Marketing Campaigns
Názov Short-Term and Seasonal Time Series Models for Online Marketing Campaigns Súbežný názov Krátkodobé a sezónne modely časových radov pre online marketingové kampane Autorské údaje Mária Bohdalová, Miriama Křížková Autor Bohdalová Mária Spoluautori Křížková Miriama Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 1 (2023), s. 16-26. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * kampane reklamné * modely ekonomicko-matematické * rady časové * rozhodovanie * zákazníci * prognózy * správanie spotrebiteľa Anotácia Marketingové spoločnosti využívajú odozvu trhu na oceňovanie produktov, určovanie výdavkov na reklamu, prognózovanie predaja či prípravu a testovanie účinnosti rôznych marketingových plánov a kampaní. Predpovede budúcej návštevnosti pre online marketingové kampane môžu byť založené na analýze údajov a modeloch odozvy trhu. Hlavnými nástrojmi marketingového rozhodovania sa stali matematické modely. Hlavným cieľom tohto príspevku je popísať a ukázať, ako využiť modelovanie správania potenciálnych zákazníkov v online marketingových kampaniach. Okrem základného modelu ARMA pre krátkodobé predpovedanie návštevnosti webových stránok hodnotíme modely TBATS a Prophet. Oba modely komplexne zachytávajú sezónne výkyvy a výkyvy spôsobené sviatkami alebo dovolenkami. Konkrétnejšie ukážeme, ako možno modelovanie časových radov začleniť do vyhodnocovania prognóz návštevnosti online marketingových kampaní pre klientov marketingových agentúr. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
článok
Počet záznamov: 1