Počet záznamov: 1  

Cenotvorba a cenové stratégie ako súčasť marketingu v konkrétnom podniku

  1. Názov Cenotvorba a cenové stratégie ako súčasť marketingu v konkrétnom podniku : diplomová práca
    Autorské údajeMarek Ivan, školiteľ: Iveta Kufelová
    Autor Ivan Marek
    Ďalší autori Kufelová Iveta (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 68 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra926226

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha270.6 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.