Počet záznamov: 1
Vplyv digitálnej marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie
Názov Vplyv digitálnej marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie : diplomová práca Autorské údaje Karolína Csenkeyová, školiteľ: Štefan Žák Autor Csenkeyová Karolína Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2023. - 77 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 924905
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 1 MB verejne dostupné Elektronická verzia práce 1.1 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1