Počet záznamov: 1
Cena ako faktor rozhodovania o nákupe vybranej produktovej kategórie
Názov Cena ako faktor rozhodovania o nákupe vybranej produktovej kategórie : diplomová práca Autorské údaje Daniela Martinková, školiteľ: Dana Vokounová Autor Martinková Daniela Ďalší autori Vokounová Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2023. - 58 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 924972
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 257 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 2.1 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1