Počet záznamov: 1  

Cena ako faktor rozhodovania o nákupe vybranej produktovej kategórie

  1. Názov Cena ako faktor rozhodovania o nákupe vybranej produktovej kategórie : diplomová práca
    Autorské údajeDaniela Martinková, školiteľ: Dana Vokounová
    Autor Martinková Daniela
    Ďalší autori Vokounová Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 58 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924972

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha257 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce2.1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.