Počet záznamov: 1  

Marketing vybraného podniku v kontexte digitalizácie

  1. Názov Marketing vybraného podniku v kontexte digitalizácie : diplomová práca
    Autorské údajeDominika Dvorščáková, školiteľ: Dominika Vernerová
    Autor Dvorščáková Dominika
    Ďalší autori Vernerová Dominika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 83 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924913

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha142.2 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce2.6 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.