Počet záznamov: 1  

Porovnanie efektívnosti online marketingu pomocou konkrétnych nástrojov pre vybraný produkt danej firmy

  1. Názov Porovnanie efektívnosti online marketingu pomocou konkrétnych nástrojov pre vybraný produkt danej firmy : bakalárska práca
    Autorské údajeTadeáš Pikulák, školiteľ: Mária Szivósová
    Autor Pikulák Tadeáš
    Ďalší autori Szivósová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra aplikovanej informatiky
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 48 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra925670

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha11.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.