Počet záznamov: 1
The Role of Marketing Metrics in Social Media: A Comprehensive Analysiss
Title The Role of Marketing Metrics in Social Media: A Comprehensive Analysiss Translation Úloha marketingových metrík v sociálnych médiách: komplexná analýza Author info Lucia Kočišová, Peter Štarchoň Author Kočišová Lucia Co-authors Štarchoň Peter Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 2 (2023), s. 40-49. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2023.18.2.4 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * stratégia marketingová * zákazníci * návratnosť investícií * médiá sociálne * analýzy Annotation Článok skúma význam marketingových metrík v oblasti sociálnych médií, pričom zdôrazňuje kľúčové metriky používané na hodnotenie marketingových kampaní a ich vplyv na obchodný úspech. Prostredníctvom hĺbkovej analýzy rôznych marketingových metrík poskytuje tento článok prehľad o optimalizácii stratégií sociálnych médií pre lepšie zapojenie zákazníkov, povedomie o značke a návratnosť investícií. Primárnym cieľom tohto článku je ponoriť sa do významu marketingových metrík v oblasti sociálnych médií. Skúmaním rôznych marketingových metrík a ich relevantnosti pri vyhodnocovaní kampaní na sociálnych médiách sa tento článok snaží poskytnúť obchodníkom informácie o tom, ako optimalizovať svoje stratégie a dosiahnuť požadované výsledky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 2
článok
Počet záznamov: 1