Počet záznamov: 1  

Kritéria výberu značky generácie Y a Z

  1. Názov Kritéria výberu značky generácie Y a Z
    Súbežný názovBrand Selection Criteria of Generation Y and Z
    Autorské údajeMarína Korčoková
    Autor Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 2 (2023), s. 106-125. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081
    PoznámkyKEGA 029EU-4/2022
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * udržateľnosť * generácie * stratégia obchodná * stratégia podnikateľská * ekológia * spotrebitelia
    AnotáciaCieľom príspevku je podrobnejšie si rozobrať prvky, kritéria a stratégie značky a zamerať sa na kritéria výberu značiek generáciou Z a generáciou Y. Príspevok nadväzuje na článok z februára 2023 (SCB, 2023), ktorý sa zaoberal nákupným správaním spotrebiteľov a ich vzťahu k problematike udržateľnosti a udržateľným značkám. V príspevku sa budeme zaoberať najmä výberom módnych značiek týchto dvoch generácii a či existujú určité rozdiely pri výbere značiek medzi danými generáciami. Dôraz príspevku sa kladie na udržateľnosť, ako jedno z možných kritérií pri výbere značiek.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00341-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF418.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.