Počet záznamov: 1
Kritéria výberu značky generácie Y a Z
Názov Kritéria výberu značky generácie Y a Z Súbežný názov Brand Selection Criteria of Generation Y and Z Autorské údaje Marína Korčoková Autor Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 2 (2023), s. 106-125. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081 Poznámky KEGA 029EU-4/2022 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * udržateľnosť * generácie * stratégia obchodná * stratégia podnikateľská * ekológia * spotrebitelia Anotácia Cieľom príspevku je podrobnejšie si rozobrať prvky, kritéria a stratégie značky a zamerať sa na kritéria výberu značiek generáciou Z a generáciou Y. Príspevok nadväzuje na článok z februára 2023 (SCB, 2023), ktorý sa zaoberal nákupným správaním spotrebiteľov a ich vzťahu k problematike udržateľnosti a udržateľným značkám. V príspevku sa budeme zaoberať najmä výberom módnych značiek týchto dvoch generácii a či existujú určité rozdiely pri výbere značiek medzi danými generáciami. Dôraz príspevku sa kladie na udržateľnosť, ako jedno z možných kritérií pri výbere značiek. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00341-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 418.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1