Počet záznamov: 1  

Immersive Marketing in Higher Education: "Internal" and "External" Views

  1. Názov Immersive Marketing in Higher Education: "Internal" and "External" Views
    Preklad názvuImerzívny marketing vo vysokoškolskom vzdelávaní: „interné“ a „externé“ pohľady
    Autor Artyukhova Nadiia
    Spoluautori Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Zdrojový dokumentAhi Evran : 3rd International Conference on Scientific Research. Pp. 2-3. - Türki̇ye : IKSAD Publishing House, 2023 ; Ahi Evran International Conference. ISBN 978-625-367-076-4
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaTurecko
    Heslá marketing * vzdelávanie vysokoškolské * výskum vedecký
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00405-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.