Počet záznamov: 1  

External Assessment of Medical Education Quality: Indicative Model Development Considering Paradox of Skill

  1. Názov External Assessment of Medical Education Quality: Indicative Model Development Considering Paradox of Skill
    Preklad názvuExterné hodnotenie kvality medicínskeho vzdelávania: vývoj indikatívneho modelu s ohľadom na paradox zručností
    Autorské údajeArtem Artiukhov, Beáta Gavurová, Iurii Volk, Svitlana Bilan, Serhiy Lyeonov, Tawfik Mudarri
    Autor Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Spoluautori Gavurová Beáta
    Volk Iurii
    Bilan Svitlana
    Lyeonov Serhiy
    Mudarri Tawfik
    Zdrojový dokument Frontiers in Public Health. Vol. 11 (2023), pp. 1-11. - Lausanne : Frontiers Media SA. ISSN 2296-2565
    DOI 10.3389/fpubh.2023.1184861
    PoznámkyVEGA 1/0392/23. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠvajčiarsko
    Heslá vzdelanie * vzdelanie vysokoškolské * lekári * lekárstvo * kvalita vzdelávania * financovanie * hodnotenie pracovníkov * hodnotenie kvality * analýzy * rozvoj trvalo udržateľný * ciele riadenia
    AnotáciaNávrh prístupu k externému hodnoteniu medicínskeho vzdelávania a kvality programov, založenom na kombinácii ukazovateľov, vrátane medzinárodných hodnotení, vstupov externých zainteresovaných strán a k hodnoteniu nezávislých agentúr.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00410-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.