Počet záznamov: 1
External Assessment of Medical Education Quality: Indicative Model Development Considering Paradox of Skill
Názov External Assessment of Medical Education Quality: Indicative Model Development Considering Paradox of Skill Preklad názvu Externé hodnotenie kvality medicínskeho vzdelávania: vývoj indikatívneho modelu s ohľadom na paradox zručností Autorské údaje Artem Artiukhov, Beáta Gavurová, Iurii Volk, Svitlana Bilan, Serhiy Lyeonov, Tawfik Mudarri Autor Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Spoluautori Gavurová Beáta Volk Iurii Bilan Svitlana Lyeonov Serhiy Mudarri Tawfik Zdrojový dokument Frontiers in Public Health. Vol. 11 (2023), pp. 1-11. - Lausanne : Frontiers Media SA. ISSN 2296-2565 DOI 10.3389/fpubh.2023.1184861 Poznámky VEGA 1/0392/23. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Heslá vzdelanie * vzdelanie vysokoškolské * lekári * lekárstvo * kvalita vzdelávania * financovanie * hodnotenie pracovníkov * hodnotenie kvality * analýzy * rozvoj trvalo udržateľný * ciele riadenia Anotácia Návrh prístupu k externému hodnoteniu medicínskeho vzdelávania a kvality programov, založenom na kombinácii ukazovateľov, vrátane medzinárodných hodnotení, vstupov externých zainteresovaných strán a k hodnoteniu nezávislých agentúr. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00410-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.5 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1