Počet záznamov: 1
The Didactic Effectiveness Verification of the Teaching Model That Uses an Innovative E-Learning Module
Názov The Didactic Effectiveness Verification of the Teaching Model That Uses an Innovative E-Learning Module Preklad názvu Overenie didaktické efektívnosti vyučovacieho modelu, ktorý využíva inovatívny e-learningový modul Autor Mišútová Mária Spoluautori Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument EDULEARN23 : 15th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Pp. 6276-6281. - Palma : IATED, 2023 ; International Conference on Education and New Learning Technologies. ISBN 978-84-09-52151-7. ISSN 2340-1117 DOI 10.21125/edulearn.2023.1657 Poznámky KEGA 004STU-4/2022 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Španielsko Heslá gramotnosť digitálna * kompetencie mediálne * študenti * vzdelávanie elektronické * inovácie technologické * technológie komunikačné Anotácia Príspevok popisuje výskum, ktorého cieľom je overiť didaktickú efektivitu modelu výučby, ktorý využíva inovatívny e-learningový materiál. Tento vyučovací model bol navrhnutý nielen s ohľadom na želané vzdelávacie výsledky a dôraz na rozvoj prierezových kompetencií, ale najmä s ohľadom na počiatočné matematické vedomosti žiakov v postpandemickom období. Cieľovou skupinou sú študenti 1. ročníka bakalárskych študijných programov na technickej univerzite. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00241-002, kópia titul. strany
článok
Počet záznamov: 1