Počet záznamov: 1
Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems
Názov Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22 Autorské údaje Proceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka, Reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová Ďalší autori Červenka Peter (Vedecký redaktor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Cierniak-Emerych Anna (Recenzent) Vančová Aneta (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2023. - 122 s. [9,11 AH] Vydanie 1st Edition ISBN 978-80-225-5096-3 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá spotrebitelia * neuroveda * podnikanie * udržateľnosť * výkonnosť podniku * marketing * technológie inteligentné * neuromarketing Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Odkazy (8) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 925610, 925611 Archív EPC E23 00647-001, dokument vo fonde SEK
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 925610 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 925611 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1