Počet záznamov: 1
The Influence of Perceived Value Factors on Overall Consumer Satisfaction
Názov The Influence of Perceived Value Factors on Overall Consumer Satisfaction Preklad názvu Vplyv faktorov vnímanej hodnoty na celkovú spokojnosť spotrebiteľov Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 : 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 313-319. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lešková Radka ; Majtán Štefan ; Kokles Mojmír ; Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5058-1 Poznámky VEGA 1/0462/23 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * priemysel potravinársky * potraviny * potravinárstvo * trh potravinový * dotazníky * analýza regresná * Slovensko Anotácia Cieľom príspevku je preskúmať faktory, ktoré prispievajú k spokojnosti spotrebiteľov, pričom sa zameriava na vzájomný vzťah medzi spokojnosťou a prvkami vnímanej hodnoty v kontexte potravinárskeho priemyslu v Slovenskej republike. Základná hypotéza predpokladá hmatateľný vzťah medzi spokojnosťou spotrebiteľov a faktormi vnímanej hodnoty. Na zistenie úrovne spokojnosti spotrebiteľov s potravinárskymi výrobkami je použitý komplexný dotazníkový prieskum. Výsledky sú analyzované pomocou regresnej analýzy s cieľom určiť štatistickú významnosť všetkých pozorovaných vzťahov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00660-030, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 278.5 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1