Počet záznamov: 1
Changes in the Attitudes of Hungarian Shoppers in Times of Crisis
Názov Changes in the Attitudes of Hungarian Shoppers in Times of Crisis Preklad názvu Zmeny v postojoch maďarských nakupujúcich v časoch krízy Autorské údaje Mária Törőcsik, László Csóka, Péter Németh, Ágnes Neulinger Autor Törőcsik Mária Spoluautori Csóka László Németh Péter Neulinger Ágnes Zdrojový dokument Financial and Economic Review : Scientific Journal of the Magyar Nemzeti Bank. Vol. 22, no. 4 (2023), pp. 82-106. - Budapest : Magyar Nemzeti Bank, 2023. ISSN 2415-9271 DOI 10.33893/FER.22.4.82 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Maďarsko Heslá správanie spotrebiteľa * nákup * kríza * pandémia * vojny * kríza hospodárska * zmeny klimatické * výskum kvantitatívny * prieskum * Maďarsko Anotácia Svet momentálne čelí najmenej štyrom simultánnym krízam - stále relevantný tieň pandémie Covid-19, dôsledky rusko-ukrajinskej vojny, hospodárska kríza s výraznými inflačnými tlakmi a klimatická kríza. Každá z týchto kríz ovplyvňuje spotrebiteľské a nákupné správanie. Táto štúdia má prispieť k pochopeniu vzťahu medzi krízovými situáciami a nakupovaním. Zistenia sú založené na výsledkoch online prieskumu uskutočneného medzi 7. júlom a 20. júlom 2022 na vzorke 1 000 respondentov reprezentatívnej maďarskej populácie vo veku 18–74 rokov. Skúmanie, ako sa mení postoj ľudí k nakupovaniu v dôsledku rôznych kríz, ktoré v súčasnosti zažívame. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 606 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1