Počet záznamov: 1  

Consumer Ethnocentrism and the Influence of Selected Demographic Factors: A Comparative Study among the Countries of Slovakia, the Czech Republic, and the Philippines

  1. Názov Consumer Ethnocentrism and the Influence of Selected Demographic Factors: A Comparative Study among the Countries of Slovakia, the Czech Republic, and the Philippines
    Súbežný názovPotrošački etnocentrizam i utjecaj odabranih demografskih čimbenika: usporedna studija između Slovačke, Češke republike i Filipina
    Preklad názvuSpotrebiteľský etnocentrizmus a vplyv vybraných demografických faktorov: porovnávacia štúdia medzi krajinami Slovenska, Českej republiky a Filipín
    Autorské údajeMarián Čvirik, Emmanuel Dotong
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Dotong Emmanuel
    Zdrojový dokument Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. Vol. 35, no. 2 (2023), pp. 165-181. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790
    DOI 10.22598/mt/2023.35.2.165
    PoznámkyI-22- 104-00 (20%). - I-24-105-00 (80%). - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Heslá etnocentrizmus spotrebiteľský * Slovensko * Česko * Filipíny * demografia * rozdiely kultúrne
    AnotáciaSkúmanie medzinárodných rozdielov v etnocentrických tendenciách. Výsledky prieskumu poukazujú na rozdiely v miere spotrebiteľského etnocentrizmu vo vybraných krajinách. Rovnako rozdielne sa prejavuje vplyv demografických faktorov.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00078-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF220 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.