Počet záznamov: 1  

Cancel culture v oblasti marketingové komunikace

  1. Názov Cancel culture v oblasti marketingové komunikace
    Autorské údajePavel Sládek, Ondřej Pešek
    Autor Sládek Pavel
    Spoluautori Pešek Ondřej
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 1 (2024), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia marketingová * etika * sloboda informácií * médiá
    AnotáciaV dnešnej informačnej spoločnosti stále viac hovoríme o slobode a tike médií, a to predovšetkým na internete. Základným delením je rozdelenie podľa regulácie prístupu a regulácie obsahu. Regulácia prístupu do médií spočíva v rozhodovaní o tom, kto môže vysielať - to sa týka predovšetkým televízneho a rozhlasového vysielania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.