Počet záznamov: 1  

Digital Technologies As an Adaptive Learning Tool in Higher Education

  1. Názov Digital Technologies As an Adaptive Learning Tool in Higher Education
    Preklad názvuDigitálne technológie ako adaptívny vzdelávací nástroj vo vysokoškolskom vzdelávaní
    Autorské údajeNazym Tekesbaeva, Jaroslav Kultan, Aliya Ongarbayeva, Almazbek Ibraev, Zhazira Yerimbetova
    Autor Tekesbaeva Nazym
    Spoluautori Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Ongarbayeva Aliya
    Ibraev Almazbek
    Yerimbetova Zhazira
    Zdrojový dokumentII International Scientific and Practical Forum “Environmentally Sustainable Cities and Settlements: Problems and Solutions” (ESCP-2023) : E3S Web of Conferences, Volume 403. Pp. 1-6. - Les Ulis Cedex : EDP Sciences, 2023. ISSN 2267-1242
    DOI 10.1051/e3sconf/202340308023
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Heslá vzdelávanie vysokoškolské * systémy informačné * systémy vzdelávacie * technológie nové
    AnotáciaVzdelávanie v modernej spoločnosti potrebuje nové a efektívnejšie pedagogické technológie. Rozvoj individuálnych vlastností sa stáva najdôležitejším poslaním výchovy. Absolventi vzdelávacích inštitúcií však väčšinou nemajú dostatočne formované osobnostné vlastnosti. Je potrebné vytvárať náležité podmienky pre rozvoj individuálnych osobnostných vlastností, akými sú: prispôsobenie sa životným situáciám, samostatné získavanie vedomostí, schopnosť ich aplikovať v praxi; vedieť kriticky myslieť, identifikovať problémy a racionálne a kompetentne zvoliť potrebné riešenie; kompetentne pracovať s informáciami; spoločenskosť, schopnosť pracovať v tíme. Relevantnosť skúmanej problematiky v podmienkach digitálneho vzdelávania sa stáva dôležitým nástrojom rozsiahleho prístupu k adaptívnemu vzdelávaniu na vysokých školách. Trendy v adaptívnych vzdelávacích systémoch umožnia transformovať vzdelávací systém a pomôžu študentom efektívnejšie sa učiť. Na dosiahnutie tohto cieľa je potrebné riešiť nasledovné úlohy: vykonať analýzu odbornej pedagogickej literatúry zameranú na adaptívny model učenia; vybrať a analyzovať materiál na realizáciu adaptívneho vzdelávacieho modelu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00175-002, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF363 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.