Počet záznamov: 1  

Reputation Analysis of Selected European and US Brands in the Context of the COVID-19 Pandemic

  1. Názov Reputation Analysis of Selected European and US Brands in the Context of the COVID-19 Pandemic
    Preklad názvuAnalýza reputácie vybraných európskych a amerických značiek v kontexte pandémie COVID-19
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Peter Markovič, Michal Konečný, Mária Kmety Barteková
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management : International Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2023. Pp. 895-915. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2024 / Hariharasudan A. ; ul Haque Adnan ; International Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. ISBN 978-981-97-0995-3
    DOI 10.1007/978-981-97-0996-0_53
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSingapur
    Heslá pandémia * udržateľnosť fiškálna * značky * trh * rozvoj hospodársky
    AnotáciaPríspevok sa zaoberá problematikou udržateľného rozvoja firemnej reputácie, konkrétne problematikou tradičných a inovatívnych prístupov k riadeniu reputácie vybraných svetových značiek z hľadiska zmien, ktoré nastali na trhu počas pandémie COVID-19 v kontexte prebiehajúcej Triple Prechod. Hlavným cieľom samotného príspevku je predstaviť dostupné spôsoby a metódy merania fenoménu reputácie, najmä online reputácie, ako modernej výzvy pre zodpovedný a trvalo udržateľný rozvoj vnímaného imidžu subjektov ako ich veľmi krehkého nehmotného majetku. Okrem toho je cieľom príspevku identifikovať a analyzovať zmeny, ktoré nastali v merateľných úrovniach reputácie vybraných subjektov počas pandémie. Preferované európske a americké značky vlastnené rodinnými podnikmi boli analyzované pomocou štandardizovanej multifaktorovej analýzy reputácie TOR vo virtuálnom prostredí internetu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00176-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF469.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.