Počet záznamov: 1
Nanomarketing ako nová platforma pre rozvoj neuromarketingu
Názov Nanomarketing ako nová platforma pre rozvoj neuromarketingu : dizertačná práca Autorské údaje Michael Šášky, školiteľ: Eva Hanuláková Autor Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2024. - 185 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * nanotechnológie * neuroveda * správanie spotrebiteľa Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 927516
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 20.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Call number Location Sublocation Info 927516 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Počet záznamov: 1