Počet záznamov: 1  

Aj impulz to hrá na funkčnosť

  1. Názov Aj impulz to hrá na funkčnosť
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 78 (7-8) (2024), s. 28-30. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá psychológia predaja * zóny * správanie spotrebiteľa * potraviny * podpora predaja
    AnotáciaObchod bez regálov s drobnosťami, ktorými sa môže zákazník odmeniť za dobre vykonaný nákup, azda ani neexistuje. Čokoládové tyčinky, žuvačky, nanuky či nápoje v malých fľašiach si podľa údajov prieskumných agentúr nájdu cestu do košíkov takmer polovice spotrebiteľov. Napriek tomu, že dokonca ani pandémia či prudká inflácia výraznejšie s nákupmi impulzného tovaru nezamávali, výrobcovia tohto tovaru nechcú zaspať dobu a čoraz častejšie sa objavuje impulzný tovar s prívlastkom funkčný.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 78

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.