Počet záznamov: 1
The Necessity to Change the Approach to the Teaching a Foreign Language Taught as a Second Foreign Language in Slovak Schools
Názov The Necessity to Change the Approach to the Teaching a Foreign Language Taught as a Second Foreign Language in Slovak Schools Preklad názvu Potreba zmeny prístupu k vyučovaniu cudzieho jazyka ako druhého cudzieho jazyka na slovenských školách Autorské údaje Lucia Šukolová, Terézia Ondrušová, Magdaléna Paté Autor Šukolová Lucia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ Spoluautori Ondrušová Terézia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ Paté Magdaléna EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ Zdrojový dokument Linguarum Universe. Vol. 2, no. 1(2025), pp. 12-21. - Sofia : Academic Research and Culture Association. ISSN 3033-0815 DOI 10.5281/zenodo.14967120 Poznámky VEGA 1/0295/23 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Bulharsko Heslá používatelia * jazyky cudzie * angličtina * testy * testy didaktické * nemčina * francúzština * španielčina * taliančina * ruština Anotácia Väčšina slovenských základných a stredných škôl vyučuje anglický jazyk, ako prvý zahraničný jazyk a nemecký, francúzsky, španielsky, taliansky, alebo ruský, ako druhý cudzí jazyk. Z výsledkov z cudzieho jazyka Maturitnej skúšky môžeme vidieť, že počet študentov, učiacich sa anglický jazyk rastie a ich jazykové znalosti sa neustále zlepšujú. Problém sa objavuje pri druhom cudzom jazyku s opačnou tendenciou. Jazyková znalosť druhého cudzieho jazyka sa dlhodobo znižuje. Rozbor, či k tomu prispieva dĺžka času, stráveného učením sa druhého cudzieho jazyka na zlepšenie dosiahnutých jazykových znalostí. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E25 00099-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 326.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1