Počet záznamov: 1  

Strategisches Markt-Management

  1. Názov Strategisches Markt-Management : Wettbewerbsvorteile erkennen. Märkte erschliessen. Strategien entwickeln
    Autorské údajeDavid A. Aaker
    Autor Aaker David A.
    Vydavateľské údajeUniversity of Queensland : Gabler , 1989. - 365 s.
    Vydanie1. Aufl.
    ISBN3-409-13339-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá trh * manažment * stratégia hospodárska * súťaž verejná * konkurencia * analýza trhu * analýza rozhodovacia * marketing * diverzifikácia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra669762

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    669762SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.