Počet záznamov: 1  

Technologie-Marketing

  1. Názov Technologie-Marketing : Die Integration von Technologie und Marketing als strategischer Erfolgsfaktor
    Autorské údajeRed. Armin Töpfer, Tom Sommerlatte
    Ďalší autori Töpfer Armin (Zostavovateľ / Kompilátor)
    Sommerlatte Tom (Zostavovateľ / Kompilátor)
    Vydavateľské údajeLandsberg : Moderne Industrie , 1991. - 536 s.
    Vydanie1. Aufl.
    Edícia Management und Marketing
    ISBN3-478-21370-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá technológia * marketing * manažment * rozvoj technický * riadenie * odvetvia priemyselné * komunikácia * kooperácia * integrácia * zákazníci * podnik
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra687360

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    687360SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.