Počet záznamov: 1  

Die Marketing-Revolution

  1. Názov Die Marketing-Revolution : Vom Wunschdenken zur Rentabilität
    Autorské údajeKevin J. Clancy, Robert S. Shulman, [Z angl. prel.] Friedrich Mader
    Autor Clancy Kevin J.
    Spoluautori Shulman Robert S.
    Ďalší autori Mader Friedrich (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeFrankfurt am Main, New York : Campus , 1993. - 344 s.
    Vydanie1. Aufl.
    ISBN3-593-34815-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * spotrebitelia * výskum trhu * výrobky * reklama * služby * kontrola
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 2, prezenčne 0
    Signatúra716331, 716332

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    716331SEKSklad knižničného fonduvoľný
    716332SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.