Počet záznamov: 1
Die Marketing-Revolution
Názov Die Marketing-Revolution : Vom Wunschdenken zur Rentabilität Autorské údaje Kevin J. Clancy, Robert S. Shulman, [Z angl. prel.] Friedrich Mader Autor Clancy Kevin J. Spoluautori Shulman Robert S. Ďalší autori Mader Friedrich (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Frankfurt am Main, New York : Campus , 1993. - 344 s. Vydanie 1. Aufl. ISBN 3-593-34815-2 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * spotrebitelia * výskum trhu * výrobky * reklama * služby * kontrola Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 2, prezenčne 0 Signatúra 716331, 716332
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 716331 SEK Sklad knižničného fondu voľný 716332 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1