Počet záznamov: 1  

Marketingerfolgsfaktoren im Facheinzelhandel

  1. Názov Marketingerfolgsfaktoren im Facheinzelhandel
    Autorské údajeRegine Kalka
    Autor Kalka Regine
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Deutscher Universitäts Verlag , 1996. - 315 s.
    Edícia Gabler Edition Wissenschaft
    ISBN3-8244-6356-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * maloobchod * výskum * obchod * teória a prax * úspech pracovný * koncepcie * konkurencia * modely * stratégia marketingová * podnik obchodný * komunikácia * reklama * analýza regresná * hypotézy * nástroje marketingové * nákup * predaj * Nemecko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra735226

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    735226SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.