Počet záznamov: 1
Contemporary Marketing
Názov Contemporary Marketing Autorské údaje Louis E. Boone, David L. Kurtz Autor Boone Louis E. Spoluautori Kurtz David L. Vydavateľské údaje Chicago : The Dryden Press , 1989. - 700 s. Vydanie 6. ed. ISBN 0-03-022814-X Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * spotrebitelia * konkurencia * prieskum trhu * rozhodovanie * správanie * stratégia podniková * výroba * distribúcia * cesty odbytové * veľkoobchod * maloobchod * predaj * reklama * tvorba cien * vzťahy hospodárske medzinárodné * spoločnosť Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 737480
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 737480 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1