Počet záznamov: 1  

When Ads Work

  1. Názov When Ads Work : New Proof That Advertising Triggers Sales
    Autorské údajeJohn Philip Jones
    Autor Jones John Philip
    Vydavateľské údajeNew York : Lexington Books , 1995. - 240 s.
    Vydanie1. ed.
    ISBN0-02-916662-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * štúdie prípadové * inzercia * predaj
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra739510

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    739510SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.