Počet záznamov: 1
Simulated Test Marketing
Názov Simulated Test Marketing : Technology for Launching Successful New Products Autorské údaje Kevin J. Clancy, Robert S. Shulman, Marianne M. Wolf Autor Clancy Kevin J. Spoluautori Shulman Robert S. Wolf Marianne M. Vydavateľské údaje New York : Lexington Books , 1994. - 306 s. Vydanie 1. ed. ISBN 0-02-905505-9 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá výrobky nové * technológie nové * modelovanie * modely simulačné * výskum vedeckotechnický * počítače * marketing Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 739647
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 739647 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1