Počet záznamov: 1  

Integration in Vertical Marketing Systems

  1. Info*RETROKATALOGIZÁCIA - SKRÁTENÝ ZÁZNAM*
    Názov Integration in Vertical Marketing Systems : A Study on Power and Contractual Relationships between Wholesaler and Retailers
    Autorské údajeSaara Hyvönen
    Autor Hyvönen Saara
    Vydavateľské údajeHelsinki : School of Economics and Business Administration , 1990. - 250 s.
    Vydanie1. ed.
    Edícia Acta Academiae Oeconomicae Helsingiensis , Series A, 72
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaFínsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra654447

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    654447SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.