Počet záznamov: 1  

Consumer Price Perception and Prefereces

  1. Info*RETROKATALOGIZÁCIA - SKRÁTENÝ ZÁZNAM*
    Názov Consumer Price Perception and Prefereces : A Reference Price Model of Brand Evaluation and a Conjoint Analysis of Price Utility Structures
    Autorské údajeMai Anttila
    Autor Anttila Mai
    Vydavateľské údajeHelsinki : School of Economics and Business Administration , 1990. - 312 s.
    Vydanie1. ed.
    Edícia Acta Academiae Oeconomicae Helsingiensis , Series A, Nr.73
    Druh dokumentusprávy výskumné (v knižnej podobe)
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaFínsko
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra655800

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    655800SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.